avd: JAG HATAR ALLIANSEN

idag fick jag ännu ett skäl att hata alliansen. jippieyay! det var när mutter satt i köket och skrev till någon högt uppsatt männska på jobbet som jag bad henne att avsluta med ett "fuck you, nu säger jag upp mig och börjar plugga istället!", eftersom jag väldigt många gånger uppmanat henne att börja studera. då berättar hon den underbara nyheten att hon inte kan få de gamla 7000kr/månad i studiemedel, som man förrut fick om man jobbat x antal år och sedan började plugga. för reinfeldt vill inte att min mamma ska göra det.
TJI FICK NI!
bra att jag har någon att hata alliansen med iallafall. josselainen förstår min ilska. bra hon.

idag har jag skrivit stinas julklappsrim och börjat slå in paket samtidigt som jag druckit glögg och ätit lussebullar</julidyll>. jag är för övrigt (utan att skryta) bäst i hela universum på att slå in paket och skriva rim. och så har jag pratat med bror i telefonen i några kvartar och vi har hittat bästa julklappen till vater, nämligen denna!

fast jag tror jag måste måla om handtaget. blir ju lätt så fel annars. orgasmotron liks.
och utöver det sitter jag mest och väntar på att håret ska växa.


Kommentarer
Postat av: josselainen kainen hainen

jag förstår ditt hat. indeed i do. min högsta dröm justnu är nog att alla som tycker något åt höger ska fatta att Hey, solidaritet, rättvisa, yeah, det kanske är nåt att ha ändå! Det kanske inte är så att om man föds rik ska man ha det så, och helst bli ännu rikare under livet, och föds man fattig är det så och så ska man dö!

MEN DOM GÖR JU INTE DET.
himla sega människor. bah.

reinfeldt är den värsta jag vet, för han är dessutom en bra politiker som kan övertyga folk om att moderaterna med all sin skit är det nya arbetarpartiet.

jag hatar lättlurade människor.
jag hatar anna lindhs mördare.

kanske en liten ilsken kommentar, jao.

2006-12-13 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback