freitag

trööööt kajsa.
gick upp, åt frukost och lyssnade på musik. finns ingen dålig morgon som inte kan räddas av bra musik på hög volym. cyklade ner till skolan och dumpade grejer och sen åkte jag till bollnäs och lunchade med prebisarna. mah, så härligt att träffa kerstin&emelie igen och moen hann jag krama och alla andra. åkte tillbaks till skolan och nu ska jag renskriva tyskabrevet och jobba lite excel. fundilurar på varför naturkunskap finns?
och så måste jag ta industribussen idag. oh, the joy. sen blir det svullning och napoleon dynamite i muppsala och imorgon blir det ännu mer bra männskor.

OCH OM EN VECKA HAR VI SLUTAT SKOLAN PEOPLE!!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

det var mycket trevligt att träffa dig med tuss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback