it's just a way to put my back straight

känslan under och efter konserten kanske kan jämföras lite med extas. att det lilla jag hjälpte till med kanske kan ge iallafall någon människa ett litet mer värdigt slut i livet, känns pra. fast jag har 15 påsar popcorn över så ring på min ringklocka (som förresten är trasig, så knacka på dörren) och säg "hej, kan jag få en påse popcorn?" så får du det.
igår lyssnade jag på min nya snook-skiva och drack glögg med släkten mest hela dagen. köpte två filmer för billigt också (bang bang you're dead och zoolander. slöfilmer) och sen sov jag jättetidigt och jättelänge.
idag delade jag ut reklam i 2½ timme och sen har jag upptäckt 830:- på mitt konto och gick på hjulsyltningen med emma och ida. jag köpte ett tyg som ska bli en väska/kjol/random grej, och en film till ida och en film till mig själv och ischoklad och sen köpte jag nog inget mer. tack vare julmusik, julmust och världens juligaste herrtröja har julkänslan infunnit sig lite och nu ska jag sätta mig med min mor i köket och dricka rödvin och skriva av recept. tchüss!


Kommentarer
Postat av: josefin

jag har också jättemycket popcorn. vi kan ha popcorn- och tekalas.

2006-12-04 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback