jag ser universum ur ett fågelperspektiv

jag har jobbat i kapp skolan. 12 dagar kvar. och jag kom tidigare på mig själv med att faktiskt vara det töntigaste ordet jag sett på länge. flexitarian. suck. jag är nog allt en vandrade klyscha after all. här sitter jag under min fleecefilt, med mormors raggsockor på fötterna, en dubbel espresso i handen och my bloody valentine i öronen och är sådär äckligt höst-melankolisk. blä. vill åka bort. kanske till stockholm. dra filmcitat, dricka cola light, sova ut? eller till uppsala. promenad vid ån, shopping och snygga männskor. jag skulle vilja säga en charldarl, men lite fel tidpunkt kanske. om man skulle gå och ta sig en drink? ♥

men bäst just nu är tyska översättningen på "Kerstin".
"fiegen Sie in meinen Raum und lassen Sie mich etwas Kokain schleppen!"

Kommentarer
Postat av: josefoin.

jag må vara en sjuk människa, men jag älskar att vara höst-melankolisk. det är bättre än att deppa och jag tycker det är bättre än att vara glad. eller jag vet inte. man är så mycket mer kreativ när man är det och att vara kreativ är nog det jag älskar meest. förutom solidaritet. och gud.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback