so fear me, december

det känns som att jag bara tittat på sagan om ringen-filmer de senaste dagarna. allt som snurrar i mitt huvud är enter, faramir, minas tirith, sauroman och hobbitar. men orka orcher liksom (världenskanskebästa ordvits)
igår skrattade jag och emma och ida åt något som jag inte minns, men kul var det.
idag har jag hittat julklappar och snart kommer min fina annish hit och vi ska titta på borat i min säng hade jag tänkt och imorgon blir det västerås och shopping för hela slanten och därefter stockholm och allt blir bra med nyårsfirande och minminmin miriam och kanske brödbak åt hemlösa och filmkvällar och jag måste köpa champagne ju!

ha fint nyår och må nästa år bli 50 gånger bättre än detta. auf wiedersehen, ihre nette Menschen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gott nytt år Kajsa! Vi ses i skolan om någon vecka. Aouuh. Misery. Jag kan ju dock trösta mig med att jag faktiskt överlevt höstterminen i tvåan. Du har den framför dig. Ursäkta min skadeglädje. Gott nytt år en gång till. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback