"The satisfaction of helping another human being is all the thanks I et cetera!”

jag fick min vita sjal och väldans massa fint så samvetet är lite sådär väldigt dåligt. man tack. massa.
gårdagens roligaste var när morfar skulle vara stämningshöjare och kasta lite tomtebloss från balkongen och sen började det brinna i granen.
det näst roligaste var när stina och jag fick panik, skrek att folk skulle kasta hinkar, vred på duschen och kutade som idioter, för att sen komma ut och finna morfar stå böjd över elden med en kvast och sopa bort lågorna. antiklimax.

och igår såg de varg 100 meter från mitt hus. va kul. kan jag få flytta hem till nån?

nu ska jag INTE äta skinkmacka, utan tofumacka. the samvet is on it's way up again. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback