week end

pra helg. ben&jerry, stockholmsresa, stationshäng, seymour, pete doherty, kill bill, whiskey, natt-toast, "bäää", sms-roulette(förlåt), fika, pengaskramlande, "MAN SPRINGER SÅ JÄVLA FORT NÄR MAN ÄR FULL!" och tommy nilsson satt brevid mig på tåget hem. jag var såhär |--| nära att börja falsksjunga "öppna din dööörr å säg att du vill haa mej häääär". sen har jag delat ut reklam i jeans&sommarskor. det var kallt. sen fira moster med fyra olika sorters tårta och nu ska jag titta på notting hill och sen high fidelity, och jag funderar på att spela in, men jag hatar att bränna skivor och spela av filmer av den enkla anledningen att jag vill ha "äkta vara" och då orkar jag inte.

och imorgon ska jag skriva in ett blogginlägg om feminism som jag skrev på bussen i fredags.
nu ska jag och mamma äta köttbullar.
puss people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback