but we knew we were right and you were wrong

sämst att jag aldrig hinner sminka mig ens lite på morgonen. och jag hatar VG+. en normalt funtad människa tänker: "åh, fan vad bra jag är!" kajsa tänker: "dumhuvud, du är sämstsämstsämst". logik? tandläkaren sedan (ÅH! nu fick jag flashbacks från tiden när jag stina&jag skämtade om knähund och oklahomamördaren hos tandläkaren. HAHAHA!) och tandläkarbesöket resulterade i dessa konstateranden:
-jag har inte tappat alla mina mjölktänder än (JA! jag är 16! och JA! jag vet!) men kommer tappa en tand där ingen ny finns under. en ny tand kostar typ 13000 vilket folktandvården inte vill betala.
-mina tänder sitter alldeles för tätt och de orkar inte göra något åt det heller.
-jag fick fylla igen ett hål som jag fick när jag var 7 år gammal. när de fyllde i hålet skrek och grät jag i 2 timmar och de sa att fyllningen skulle hålla max 3 dagar. här sitter jag 9 år senare utan att ha behövt fylla den förrut?

slutsatserna man kan dra av detta är att:
-folktandvården/staten är sämst
-mina tänder är de fulaste och jobbigaste som finns
-jag är rädd för att gå till tandläkaren

när jag kom hem gjorde jag bulgur med linser och grönsaker och sedan dess har jag försökt läsa ut min svenska-bok i någon timme, uppbackad av litervis med té och jättemånga lime/vaniljkakor (som JAG bakat) har lyssnat på bad cash quartet hela kvällen och nu ska jag gå ut på promenix. sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Michaa

Tandläkaren är läskig >

2006-11-08 @ 12:45:41
Postat av: Michaa

TAndläkaren är läskig >

2006-11-08 @ 12:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback