Carola - Little drummer boy

Jag sätter mig ner framför datorn och tänker "nu SKA jag plugga. faktiskt!". öppnar msn, loggar in på diverse communities, läser aftonbladet, expressen och tjuvlyssnat, läser alla intressanta bloggar och sen har det plötsligt gått en timme. men nu ska jag låsa in mig på mitt rum och mina enda vänner de närmsta timmarna  (eller ja, tills grey's anatomy börjar) ska vara epos, naturkunskap a, tyskalexikonet och mitt älskade älskade kolliegeblock. jag var på gränsen till ett smärre sammanbrott igår när den inte ville infinna sig och som en ängel sänd kommer en lärare och frågor om jag kanske inte tappade mitt block förra veckan? det är nästan så att man tar och blir troende. så kändes det idag också, när vi fick veta gränsen för MVG på matteprovet, som var 28. och lärare skriver ett fett "30" på mitt papper.

gott (och ovärdeligt när man kommer hem klockan fem en tisdagkväll, hungrig som en varg, och en moder som lagat isterband):
couscous
svarta bönor
kidneybönor
asiatisk wokmix
vitkål
stek allt i stekpanna. häll över limesaft och sweet chili-sås.
ät.

Kommentarer
Postat av: josefin

grattis! mvg är typ det bästa som finns. och jag HATAR naturkunskap, men jag älskar magnus. jobbig situation det där. det är ju så att man vill tycka om hans ämne bara för att han är bra, men varför just naturkunskap? (prov imorn, lalaBAJS) men nu svamlar jag bara.

2006-11-28 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback