'cause there's a freeze out bringing everyone down

och när jag ändå är i färd med att klaga (och delge er världens mest intrssanta utläggning om mina tänder) så kan jag säga att jag hatar alliansen idag (svårt att inte göra det men, eh). kom att tänka på idag att de ju förändrade lagen som skulle göra det möjligt för gymnasiesökande att söka på annan ort, även om linjen fanns på en statlig skola nära hemmet. och jag tänkte "åh! vad avundsjuk jag blir, men fan, grattis alla 91:or som kan slippa sina sketna, äckliga byar och istället kan flytta dit de vill, även om de inte har ambitioner att bli idrottsproffs eller vill gå typ IB" men så kommer fucking fredrik och bestämmer att "nej, i helvete heller, fuck you, NICHT!" och vips så kunde alla bara glömma sina förhoppningar. tack reinfeldt, jättebra, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback