för att jag inte är intressant

pålägg som gäller: paprika och tomat.
senaste personen du pratade i telefon med: ida.
senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: när bror var hemma för någon vecka sen.
senaste saken du köpte: en klänning, en skjorta och 6 martiniglas.
var det kul? jovars, eftersom jag slapp betala.
hur tidigt stiger du upp? 06.30/09.00
är det bra eller dåligt? lagom, jag klarar mig på 7h/natt.
vad har du på dig just nu? strumpor, hängbyxor, vitt linne, svart boys don't cry-tröja, grön munkjacka
när var du senast riktigt full? förra lördagen.
vilken kille hånglade du senast med: en ful finne.
vilken tjej hånglade du senast med: malin?
vem gillar du mest i din klass? typ alla är bra.
vad pluggar du: samhällsvetenskaplig linje, som det så fint heter.
när och varför grät du senast: igår för jag tittade på titanic och mådde allmänt sämst.
är det lätt att ”få dig”: beror på vad "få" innebär.
pojkar eller flickor: människor.
rakar du benen? när jag orkar, vilket är typ 1gång varannan månad.
rakar du dig under armarna? jo.
bra betyg i skolan? 305 i högstadiet. nu typ...sämre.

HAR DU..
FOLKÖL I KYLEN: nej, men gök har.
NÅGOT HUSDJUR: nej, djur gillar inte mig och jag giller inte dem heller.
NÅGON FAVORITRÄTT: LAX (L) nejmen jag älskar mat öht.
NÅGON FLICK/POJKVÄN: neh!
PUDER PÅ DIG: nein 
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: såklart, fast om de är genomförbara kan väl diskuteras.
EN LEVANDE TRO: jag tror på människan, räknas det?
NÅGON SJUKDOM: har jag säkert, fast jag har inte upptäckt det än.
GYMKORT: nej, jag är för fattig. 
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: neh!
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: inte så vitt jag vet. 
NÅGON FAVORITLÅT: the cure - disintegration. kanske?
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: japps.
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: åh yes!
NÅGRA MVG: kanske minst två. 
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: mm ♥
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: nja, det klarar jag bäst själv.
NÅGOT BEROENDE: jepps.
FIKAT IDAG: neh!
NÅGOT FAVORITMÄRKE: blammo/cheap monday
NAGELLACK: har jag säkert, men jag använder inte.
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: neh!

VEM..
AVSKYR DU: ingen
HÅNAR DU: typ de flesta. 
DELAR DU MEST MINNEN MED: anna nog.
LÄNGTAR DU MEST EFTER: miriam
STÖR DU DIG PÅ: typ de flesta 
GOSAR DU MED: ihåliga kudden.
LAGAR MAT: mutter mest.
DISKAR: diskmaskinen
TROR ATT DEN ÄR NÅGON: alla som är smarta nog.

VILKEN..
TIDNING LÄSER DU: aftonbladet.se, expressen.se, ljusnan. 
BUSS ÅKER DU OFTAST: 100, 3, härjedalingen, swebus.
FRISYR HAR DU: brunt/rött konstigt, tjockt fluff till nästan axlarna.
DAG FYLLER DU ÅR: onsdag 20:e juni.
ÅRSTID FÖREDRAR DU: sommar.
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: jag är uppväxt i en by vadfan. diskiminering!

VAD..
GÖR DU NU: lyssnar på twin peaks theme, dricker pepsi max och väntar på mat.
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: jag kan ifrågasätta saker.
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: jag är bra på att ljuga.
VILL DU ARBETA MED: journalistik/information
HAR DU FÖR SMINK IDAG: foundation, mascara, kajal. precis som alltid.
ÄGER DU FÖR SKOR: gympaskor, 3 par höga converse, typ 7 par låga converse, dr martens-kängor, stövlar, herrskor, yaddiyaddiya.
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 39-43
LÄSER DU FÖR BOK: tomorrow when the war began och någon diktsamling av bob hansson.
SKA DU GÖRA NU: äta tacos och sen kommer ida&emma hit.
HUR SKA DIN DRÖMKILLE/TJEJ VARA/SE UT: han får väl se ut bäst han vill. han får gärna se ut som johnny depp och heta det också.

gud vad jag älskar frågor! visst borde jag svara på 100 till? visst borde jag? visst älskar ni det här lika mycket som jag gör? oh, the boredomness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback