för sverige vill ha det så

åh jikes, idag är jag så jävla A-R-G. damn. till följd av det ska jag enbart lyssna på arg musik inatt. mycket elgitarr, mycket hets, mycket skrik tack. var tvungen att gå runt ullungsfors när jag gick hem bara för att arga av mig. och det kan ha verkat som att jag skolkade imorse för att undvika 2½ timmes hål, men jag tänkte ju gå dit. fast när jag vaknade och klockan stod på 10.05 så tänkte jag "nej. fan. jag orkar verkligen inte" och sov en timme till. så nu har jag värsta dåliga samvetet för det också. gick ner till skolan och var där någon timme och när jag kom hem var det ingen här så det fick bli wokgrönsaker och kikärter lite sådär spontant till mat.

nu ska jag gå och dricka grönt té och rensa reklam och det är tur att jag bestämt mig för att inte ha något liv den här helgen för det är 125kg Fanskap den här veckan. fast 300kr sitter alltid fint på mitt bankkonto. och tur iallafall att jag är arg istället för ledsen/orolig/apatisk, för när jag är arg är jag åtminstone kreativ och när jag blir tillräckligt kreativ ska jag skriva två långa blogginlägg om homoadoption och transexualitet. "mest för att jag er inte tål"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback