MEN LÅS DÅ

det är ju meningen att man ska känna sig lugn, avslappnad och spirituell av yoga.
jag känner mig enbart klumpig, stressad och allmänt osmidig.
fast jag har köpt titanic för 30kr och på lördag ska jag köpa en jättefin svart v-ringad&figursydd långklänning som jag ska ha på julafton, så då är ju den biffen kirrad åtminstone.
men plugg att göra:
läsa c.a 30 sidor i engelskaboken
läsa om amerikanska revolutione och skriva en sammanfattning
läsa på till naturkunskapsprovet
skriva på brev/förklaring/whatever på tyskan
alltså. jag orkar inte?

och jag är så sinnessjukt less på mig själv. ska nog ta på mig mysbyxor och gå och gömma mig under täcket och äta glass i någon timme. hoppas jag slipper prata alls ikväll för jag orkar inte med världen och världen orkar inte med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback