my IRISH navigation skills are totally crap

bra dagar. buss sentsent på kvällen, möte vid bögringen, austin powers, kanelté, chokladcigg, sovmorgnar till tolv, träffa dessi, fika med josse och alex och sen sunes jul, öl och chokladbollebak i alex fina lägenhet, världens godaste kladdkaka, finsk 60tals-rock'n'roll, shopping, sova skavfötters med derhund, stringfika, sjunde himlen, träffa fru jenny och hatar vägen till centralen. sen spenderade jag 1 timme på ett pendeltåg proppfullt med människor vilket resulterade i andningssvårigheter och panik, men jag klarar mig och sen snöstorm i uppsala, men nu sitter jag vid en dator igen och är chokladsugen och madrassen är halvuppblåst för annars ramlar jag ner.
where's my fucking submarine?
oh, i'm looking for me leopard
rytmimunarytrytmimunaryt
leva's polka
i like your pants
mango biscuits


imorgon lek med sötbög och försöka hitta fina klänningen på h&m+födelsedagspresenter.
saknar utvalda människor hemifrån. fast jag älskar lov. ja helvete, vad jag älskar lov.
puss på människorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback