vi går direkt på andrasorteringen. "skadat gods"

skolutvecklingsdagen igår innebar: en jävla massa promenerande, en lååång och stooor frukost, receptskrivande hos moster, köpa kavaj och sen åkte jag till moens sjukt fina lägenhet på gärdet och vi åt korv för en krona, käkade euroshopperglass och såg yrrol och halva torsk på tallinn. i fucking LOVE killinggänget. kom hem vid tolv, läste tidtabeller och rockyalbum och sen lyckades jag faktiskt somna. idag skippar jag nog musiken för att kunna sluta två (sitället för halv fem) och gå hem och packa. för om 23 timmar befinner jag mig på stockholms stads centralstation. och herreminje vad skönt det ska bli.
nu: amerikanska revolutionen. eller tjuvlyssnat.se?

Kommentarer
Postat av: josefin

bah på dig. jag vill också dit. jag hade kunnat vara där nu, men min mamma är bångstyrig. puss på henne. bah.

2006-11-23 @ 10:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback