where's my fucking submarine?

nu sitter jag här och värmer mig med mina kycklingnudlar med euroshoppar-svamp och min morot. sen väntar film och cashewnötter.försöker att tänka bort min köpångest. 2500:- på sammanlagt kanske 10 timmar. HEJA KAJSA! men för de pengarna har jag fått: födelsedagspresenter till 2 pers, 4st tröjor, 1 munkjacka, 1 par solglasögon, 1 pärlhalsband, 1 par strumpbyxor. men med tanke på att 4 av sakerna var på rea så är det ändå inte så bra. men trevlig malin-fika och vi köpte bögtröjor som vi ska ha imorgon och bara 19 kilo reklam den här veckan som redan är sorterad. maha!

och det är sjukt vad många snygga männskor det finns i muppsala!
det är nog det ställe i landet där det finns flest snygga människor per kvadratmeter.
nu ska jag lyssna på hockey.

Kommentarer
Postat av: Anna

Uppsala är lätt snyggast

2006-11-07 @ 12:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback