and waiting for this long winter to end

det snöade igår kväll. hej äckelvinter! vi ska nog få ett hemskt jävla halvår tillsammans du&jag!
men nej, jag är pepp&allt är bra faktiskt. förutom att allt jag skrev på tyskan raderades? och jag orkar aldrig plugga hemma, so let's fuck that. tvåtvåtvå dagar kvar och sin lovlovlov!
och mihi, jag (L) att träna! älskar att känna hur man blir starkare. typ i somras kunde jag knappt cykla alla backar hem utan att bli helt slut och nu är det liksom no biggie! och känslan efteråt när man varit helt slut och får cykla hem och duscha och äta. i övrigt har dagen varit fryst cykellås, skola & gräddkaffechokladsoppkokning&bebislek hos moster.
nu ska jag hitta bilder som jag kan visa frisören imorgon och ikväll väljer jag bort top model till fördel för lost. baha!

och förresten; all read and no comments makes kajsa a dull boy!

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Är du galen?! Du kan väl inte välja Lost före Top Model?! Top Model går bara inte att missa! Skärpning... ;)

2006-10-25 @ 20:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback