Boredom Life Opinion Gabble Gibberish

BADAM!


mitt första blogg-inlägg, ya.
var det inte jag som lovade mig själv att aldrig blogga?
jo, tror nog det.

anyhow, antagligen kommer jag bara skriva om mina händelösa dagar här, så hoppas inte på politiska krönikor eller lösning på världsproblem och sådär. det är nice att skriva helt enkelt.
eller ja, rubriken säger väl det rätt bra den med.

vad gjort idag?
gick upp åtta efter 5 timmars sömn, frukost och sen cykel i spöregn.
buss till bollnäs, träna en timme, köpa finafina billiga skor och faktiskt plugga lite på bussen hem.
och jag åt varma mackor och massamassa mozzarella till lunch. manba fanvagott!
since jag är ensam hela helgen ser det ut som ett helvete, fast jag ska städa snart och plocka bort all reklam så kanske jag orkar plugga också? hällde just i mig glasskaffe så hey koffeinkick! kanske

glasskaffe

kall dubbel espresso
½dl mjölk
massa isbitar

mixa allt, häll i ett glas, ös över en jäkla massa oboy-glass, drick.


Kommentarer
Postat av: Annish

Denna blogg ska jag bevaka noga :D

2006-10-07 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback