"I look like a Bangkok hocker a sunday morning after the Navy has left town"

Halv filmkväll på Salem igår kväll. Kort, fast jag kanske var den enda som tyckte att filmen var bra? "I'm serious as an erection-problem"

Idag skolfoto och ni kan ju läsa rubriken för att lista ut på ett ungefär hur snygg jag var. NICHT.
Tänkte träna ikväll men hann komma till busshållsplatsen när jag insåg att jag hade glömt gymkortet.
Så jävla typiskt och jag blev så jävla less så jag gick runt Ullungen med Ziggy istället.
Nu middag och sen Simpsons eller kemi. Eh, svårt val. Nejmensåatte MVG på engelskabrevet ya?

Och Ida är dagens för jag blev så överraskad och glad över att träffa henne.

Och Edsbyn kanske är som vackrast på hösten? Inte sagt att det är vackert, men så bra det kan bli kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback