I would but you must wait 'til it gets dark

wawawa. börja 10.45 var rätt skönt, YA! matte, luncha med kusin, svenska, sjukgymnast, fika hos moster, 1 timmes spinning, erikshjälpen. sjukgymnasten idag fick kalla dit alla andra sjukgymnastrar så de fick titta på min axel. de såg lite förvånade ut när den hoppade ur led och jag kommer nog ha reumatism vid 30 års ålder säkert.
jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv som under det där spinning-passet och på erikshjälpen köpte jag kjol, vantar & draperi. nu är jag nydsuchad, och stina kommer hit snart och ser top model med mig, och jag har gjort en nyttig äppelpaj som står i köket.
"går det att göra nyttig äppelpaj :o?" tänker ni säkert.
öh. jafan. klart det går. jag är kajsa och kan göra nästan allt.
jag kommer bli någon väldigt lycklig mans hemmafru en vacker dag.
å andra sidan har jag ju sötbögen malin :p det är för övrigt hon som gjort den klockrena översättningen av "hundfan se inte så jävla ledsen ut";
helldog, don't look so fucking emo

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback