Jag är den siste mohikanen

nein kajsa, plugga NU!
mm, snart.

idag har jag nästan frusit ihjäl kanske 5 gånger och så har jag tränat och varit ambitiös och skrivit på bussen i 1½ timme. och mitt rum blir finare än vad ditt rum antagligen är.
nej, okej, dryg, men jag är faktiskt orolig och vantrivs som fan och hatar titt som tätt, men hey jag är van.
drygaste idag var att när jag tog bussen hem efter 1½ timme så satt exakt samma människor kvar på exakt samma platser på exakt samma buss med exakt samma chaufför. only in norrland.

nu ska jag skriva världens mest ego-boostande artikel och sen ska jag packa.
tro mig när jag säger att det här blir en PRA helg. jag ska ha mohawk bland annat.

och älska att vater är så sjukt rädd om mig fast han aldrig vågar visa det.
han är fan precis som mig. jag blir skitförbannad istället för att bli ledsen/rädd/orolig.
på tal om det måste förtvivlad vara det sorgligaste ordet som finns.
TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback