Morfar is the shit

Stina och jag hyrde Saw II igår, så jag fick henne att sova över här.
Kajsa+skräckfilm=livrädd Kajsa. Men trevlig kväll, mhm.

Nu: reklam utdelad, avrapportering gjord, hårfärgen sitter i, grönskasbiff m. spaghetti&tsatziki nästan äten och snart nyduschad. Sen ska nog jag och ziggy ta en promenix i skogen och sen blir det bulle, blåbärssaft och "Hoppsan jag är död" på altanen.
Och sen ska jag nog baka bröd. Eller kanske titta på Hide and seek?
Eller nej! Top model-maraton! ME LOVE!

I hårfärgnings-instruktionen står det förresten "5. skölj ut grundligt med varmt vatten 6. styla ditt hår som du vill"
eh. ursäkta mig garnier men NEJ, det är totalt omöjligt (iallafall för mig) att styla mitt hår som jag vill när det blir jättejättelent och jättejätteglansigt av eran jävla färgbevarande kräm. så jag bojkottar.

Och morfar är dagens hjälte.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback