oh yes, October

och en bra helg blev det.

fick slänga på mig fulklänning och fixa håret på en toalett i tierp och sen träffa starsister&simon i björklinge. himla tur att vi fick skjuts av malins vänner annars hade vi kanske sålt simon. fina människor, blåbärsvin, bra musik och munstycken och det var en bra fredagkväll som avslutades med att jag fick sova i världens kanske skönaste säng.

åka för tidigt på lördag men in till sveriges bästa stad iallafall. bakfyllekäk på mcd, austin powers-citat, string-fika, high fidelity, natt-té på världens bästa balkong och jag älskar den staden med människorna.

igår åka jag tunnel-pendel-upptåg-buss-tåg-buss i 7 timmar (fast jag åkte nästan gratis) och jag levde på choklad och pressbyrån-bröd. och sen reklam och sen kokosté med emma&ida.

idag har varit en sämst-dag. skola, läkarstationen, låna böcker, plugga. vater var snelhest och skjutsade mig till bollnäs så jag kunde powernapa i bilen. och min axel vill döda mig. och jag vill döda typ allting annat. SKITLIV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback