The instinct of the blind insect who makes love to the flowerbed

Citatet från rubriken är från gårdagens låt och dagens låt och antagligen imorgon's låt.

Idag skola i 8 timmar och jag är nog kanske sämst på volleyboll och kanske skolkade jag lite halvt sådär och jag skrev om hela min engelskauppgift eftersom den första blev så jävla tråkig och intetsägande.
Nu har jag varit och tränat (det var ib-männskor där! alltid trevligt) och på bussen hem lyssnade jag faktiskt på kent för första gången på riktigt jävla länge. Det var mest bara...trist. Vilket det också varit det senaste året. Eh. Happ.

Och jag hatar det här förbannade jävla mörkret som kommit nu och som hade tänkt lägga sig som en kletig hinna över den här jävla byn i ett halvår nu. I december får det vara mörkt&vinter för min del, men resten av tiden får det gärna vara vår och sommar. Fast vinter har väl sin charm den också, I guess.

Nej, nu: blåbärsgröt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback