would you rather be dead than fat?

det funkar inte att lägga in videoklipp, men jag tycker att alla ska klicka och se denna:

http://www.youtube.com/watch?v=O8Ny8mSWuqQ

för vissa grejer hon säger är väldigt tänkvärda och det rör om i hjärnan lite.
jag kan bara föreställa mig vilket helvete det är. jag var aldrig nere på botten av helvetet men jag var fram där och nosade men insåg väl att det inte var värt. och jag önskar bara att alla iallafall kunde sluta hata sig själva. för face it, du själv är den människa du med 100% säkerhet kommer att leva resten av ditt liv med, och om du älskar dig själv kommer ditt liv verkligen inte bli perfekt, men det blir nog väldigt mycket enklare att leva då, tror du inte?
och vi människor är ju rätt dumma också. vi klagar och klagar på att modellindustrin bara visar anorektiska modeller, och att idealen är ouppnåeliga och att media hetsar oss att vara perfekta och yaddayaddaya. men sen försöker vi ju lik förbannat uppnå de där idealen och lik förbannat sätter vi fingrarna i halsen och spyr upp allt vi ätit och vi försöker lik förbannat se ut och vara som de där människorna som faktiskt inte är äkta. kan vi inte bara vända dem ryggen och ge fan i dem istället? snälla?

inte på något sätt arg på dessa människor, verkligen inte. och jag vet att en ätstörning sällan har med just utseendet att göra, men båda dessa saker är så jävlajävlajävla synd.

HEJ DUBBELMORAL-KÄRRING! nu ska jag åka till ida och titta på film. sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback