Hej! Här kommer ditt nya lösenord

2/4  01.15
Angenäm helg, indeed. På fredags eftermiddagen fraktades två 08:or och 7 liter vin upp på Hygabacka och följande 48 timmar ägnades åt att se film, dansa till bra lp-skivor, sova, dricka upp tidigare nämnda vin, cykla, laga paj, förgifta luften, slå kullerbyttor på gården, sola på altanen och deep-talka.


image51



Efter att jag lämnat dem på bussen ikväll hängde jag lite med Stina, fick några sociala uppdateringar och såg film. Efter den obligatoriska pizzan tidigare ikväll försöker jag nu peta i mig en macka men den har en pikant doft av mögel så det känns som jag borde avstå. Min lever avskyr mig och jag kanske ska försöka sova ändå.
Blablabla, fuck you, jag orkar inte godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback