I don't belive in Peter Pan, Frankenstein or Superman

Såhär i efterhand kan jag se hur pass lösaktigt föregående rubrik kan te sig. Förtydligande: tänk om - tänk rätt!
Nu när jag tänker på det har jag oftast helt orelevanta rubriker kontra det jag skriver.
But on the other hand, who could master the strength?

Igår fiskade jag upp en aborre på 200 gram och träffade släkt och idag har jag gått runt Ullungen och solat med monika. Jag fundilurar på att fortsätta på min sci-fi-version av Antigone, men skolan tänker man på i skolan och jag känner faktiskt bara för att göra...någonting.

Men jag har rödvin, jordnötter, skraplotter och en filt, så jag genomlever just nu vad som skulle kunna titulera sig som en tidigt utvecklad 20-årskris. Fast tvärs om. Eller va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback