I'm gonna live forever

Valbo med diverse mostrar och kusiner och det var schlager i hela bilden och var jag än gick men jag blev två par skor, två tröjor, en ring och diverse när-jag-flyttar-hemifrån-grejer rikare och min släkt är bäst. Nu ska Märtis flytta hem i höst också och det blir rather skitkul!
Hälsade på farmor för första gången sedan julafton, och det känns konstigt med att hon bor 3km härifrån och jag är aldrig där. Hon är ju så jävla skön egentligen, farmor. Att träffa henne oftare blir ännu en av de saker som gör att min "Saker jag borde göra (fast aldrig gör)"-lista svämmar över.
Hängde med Emma och Frida ikväll och vi typ...garvade åt Fridus? De är härliga, kvinnofolket.

Imorgon åker jag till Uppsala, träffar Miriam åker till S to tha T to tha H to tha L to tha M och på fredag åker jag till Annis. Skriver på söndag kväll igen, om någon känner för att kluddra ner det i agendan. Puss'n' take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback