I'm hanging around for another round

Jag vet, gnälligast i världen och allmänt grinig och missbelåten, men jag blir bara så orkes- och viljelös. Det är inte dig jag är less på den här gången, och inte dig heller. Och inte det, det eller det där. Jag är bara så trött på mig själv. Bara det här med att sitta och skriva det jag skriver just nu, bara en sån sak! Allt omkring, allt utanpå och framförallt allt det där innuti som inte är det som det ska. Det är inkorrekt, det är fel och vrångt. Nåt är helt galet helt enkelt.

Dock bästa låten just nu, ja kanske.

I wonder what it's like walking by your side.
To think before I talk,
and to move at the same speed as you walk.
I want to have a weight to keep me in your state.
I'm watching from above,
I love it but it's not for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback