Ja jävlar ja

Bah. Jag vet, nörd und so weiter, och jag blir påmind om att eran tid är förbi. Ni kommer, hur mycket ni än önskar det, aldrig bli världens största rockband, och jag är medveten om att man ska hata er för att ni är så jävla klyschigt pretto. Men ibland gillar jag er ändå. Utan er hade jag ju inte vart den där Kajsan jag är nu. Då hade jag vart nån annan jävla Kajsa.


Nu ska lagren tömmas,
nu ska allting säljas ut
Men köpcentren är tomma,
alla människor tog slut

Och nu ska allting renas
Jag förstår inte hur det ska gå till
Vi har aldrig kunnat enas,
sjunga "We shall overcome"
67 är överspelat
Nu är det jag och mitt mot dom

Nu ska världen räddas,
allting trasigt ska bli helt
Och jag sprayar namn på muren,
alla dom som tänker fel

Du vet nog vad jag menar
I kärlek och krig och allt det där
Kravallstaket mot stenar
Vi är en revolt som aldrig kom
Ditt 67 är förorenat
Nu är det jag och mitt mot dom...

Kommentarer
Postat av: Anna

You can't deny it.

2007-04-21 @ 03:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback