- Vad vill du ha!? - Jag vill ha FETTAAA!!!

Den här helgen har jag:
- Åkt sjukt mycket lokaltrafik
- Sovit i samma säng som Anna (RAOUWR)
- Druckit för mycket vin
- Sett det mesta ur Scrubs säsong 4
- Gått Pirdeparaden med ett Harry Potter-gäng, utklädd till Gay-Voldemort, skrikandes "HARRY POTTER ÄR HOMOSEXUELL" femtusen gånger
- Varit på inflyttningsfest i Uppsalas finaste lägenhet
- Ropat efter "FETTA" på McDonalds och nattbussen
- Handlat för mycket för min nuvarande ekonomi (men en Monki-klänning, Beyond Retro-glajjor och Cheap Monday-skor för 230 spänn tycker iaf. jag är rätt värt)
- Haft ångest över att jag börjar jobba i övermorgon

Snart kommer Emma och Ida hit och käkar raggmunk med mig, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte banga! Och också, http://www.youtube.com/watch?v=HI4VrmSSsIs :')

2007-08-10 @ 14:25:48
Postat av: FETTAAAA

också, säg inte till anna att jag skickade den till dig :(

2007-08-10 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback