Brat eller ghetto, BIATCH!

Jag har en/ett:

[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[ ] Styvsyskon
[x] Bror
[ ] Syster
[ ] Brorson
[ ] Systerdotter
[x] Mobiltelefon
[ ] Eget badrum
[x] Eget rum
[ ] Swimmingpool
[ ] Hot tub
[ ] Gästrum
[x] Dator
[x] Tv
TOTAL: 7

[x] En säng lite större än normalt
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[ ] Klocka
[x] Mp3-spelare/Ipod
[ ] En fungerande PS2
[ ] Nitendo wii
[ ] Xbox som fungerar
[ ] Nitendo 64 som fungerar
[ ] Gameboy/Advance
[ ] Gamecube
[ ] Nitendo ds
TOTAL: 4

[ ] Poker-bord
[ ] basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] pingisbord
[ ] Fotbollsspel
TOTAL: 0

[x] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD-spelare
[ ] har något klädesplagg från Abercrombie and Fitch eller Hollister/AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig Kreditkort/ATM-kort
TOTAL: 3

[x] Jobb/sommarjobb
[ ] Shoppar minst en gång i veckan
[ ] Har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] Kamera/videokamera
[x] Telefon
TOTAL: 4

[ ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling (Jag har något av dessa)
[x] Gitarr/trummor/basgitarr (Jag har något av dessa)
[ ] Piano/keyboard
[ ] Något annat instrument
[ ] Varit på en kryssning
[x] Rest utomlands
[ ] Haft en personlig tränare
[ ] Dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL: 3

[ ] Platt/locktång
[ ] Har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] Har 1000 spänn på dig just nu
[x] Kreditkort, debetkort, bankkort
[x] Rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[x] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 3

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[ ] Jag har en bil
TOTAL: 1

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] Suttit i en Limo
[ ] Suttit i en helikopter
[ ] Äger en videokamera
[ ] Egen laptop
[ ] Egen dator
TOTAL: 1

TOTAL SUMMA: 26

1-23= Ghetto-kid
24-33= vanlig
34-40= bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb

Kommentarer
Postat av: Anna

EEEEEHHHEEEEEEEEEEJ KAJSA!" NU SKA VI NBER PŨSTORMÄSSAN SNART OCH FYFANVADFULL JAG ÄR! FAST DET ÄR JU INTE JAG SOPM SKRIVER, GHAHAHAHAHAHAH!!!! HEHE. FAN VAD BRAMUSIK, AXXXZZZZZZÅÅÅÅÅ.MERA VIN KANSKE? LOVE YA, ANNA. HEHE. PUUUUUUUUSS!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback