PARTYPEOPLE

I ett svagt ögonblick av tristess beklagade sig Charlotte för mig att hon tyckte att jag var för dålig på att uppdatera min blogg, min bilddagbok, et cetera. Jag frågade vad hon ville att jag skulle skriva om. Först ville hon att jag skulle skriva om storleken på min penis, men då jag befarade massiv avundsjuka var svaret givet. Jag skulle skriva om henne. Men vad ska man säga om Charlotte? Hon har en förkärlek till Linda Bengtzing, kanske till och med ett hemligt förhållande, det låter jag vara osagt. Hon gillar Lil' Wayne, är vin-konnesör och naturmänniska by heart då hon äger en kamouflagefärgad kroppstrumpa som hon ibland använder officiellt. Första gången (fast egentligen andra) jag träffade henne var för lite mer än två år sedan. Då hade hon randiga skor, käkade fryst majs och fingervirkade på en asfaltsplätt på Storängsbottnen.

image70
Ett väldigt bright moment för oss båda. Här blir vi
intervjuade av TV innan Marits spelning på Peace&Love 2007.
Hela inslaget avslutas med den frekvent använda "thumbs up"-posen.

Men det hon ändå är mest känd för måste vara de små repliker som ibland slipper ur hennes hjärna "och också" mun. "Om man skulle gå och ta sig en drink?" är en. "Tänk om jag hade en liten krabba" är en annan. Hon är även den mesta partypeople jag känner och en jävel på att bonda. En redig kvinna med andra ord, det är vad hon är.

image71
"Alla ska ju dra sitt strå till stacken", tänkte Charlie
när tält skulle resas och bredde ut sig på tältduken med ett glas vin i handen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTSÅ KAJSA TYCKER SÅ HIMLA MYCKET OM (här skulle jag förstärka med stora bokstäver men det hade jag ju redan :') DIG!

2007-08-19 @ 23:57:00
Postat av: Anonym

*anonym*

2007-08-19 @ 23:58:19
Postat av: Anonym

Gav f.ö bort den där fingervirkningen till Isabelles farmor, hon blev jätteglad och nu kallar hon mig för "flickan som stickade halsduken"

2007-08-20 @ 00:25:56
Postat av: Anna

Fingervirkningen <3 jag trodde att dom drog upp den och gjorde den till ett nystan igen? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback