Var god och bara fortsätt håll käften

Igår var ju okej. Okej, det var fan kul, nu ska jag inte vara den som gör understatements. Drog på cityfesten och hade det trevligt i en park med min vapendragare. Efter någon timme insåg vi att det sög och plankade ett SJ-tåg till Söderhamn. Under tiden hann vi dra några pikanta judeskämt, skratta så vi skrek och låg dubbelvikta och annat som gjorde att hela vagnen älskade oss. Tog bussen till Anna och satt på hennes balkong någon timme med bra musik och också dryck och också mer. Anna blev dålig, men jag shapade upp henne som fan. En shape up genom att stå brevid och skrika "TÄNK PÅ KÖTT, ANNA. KÖTT!" Sen blev det jättesent och jag dissade stormässan för att komma hem, ta en promenad, gå vilse i skogen, ta mig hem lagom till klockan fyra och sedan koka nudlar och sedan somna sittande med huvudet lutat mot tv:n. Men det var fan fint.

Idag har jag hatat hela världen. Dig också, antagligen. Tycker min mor ska komma hem med min choklad snart så kan jag skrika på henne för att hon är så seg. Kanske skrika lite på gök också, sådär oprovocerat för att han har fula strumpor eller inte rakat sig eller nåt.

Men:

Miriam, Simon, Josse; snart drar vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback