Vi måste vakna, allians för de svaga

Jag kan ladda ner musik. Här snackar vi lycka, det är första gången på år och dar. Jag vågar nästan kalla mig teknisk, men det största är ändå att jag kan börja upptäcka musik istället för att köpa nya skivor med samma band jag lyssnade på för 3 år sedan. Först ut blev Svenska akademien, har velat lyssna in dem sedan de sågs på Arvika. "I love this moment so much, I want to have sex with it.", säger Dr.Cox och jag instämmer. Shit vad mycket jag instämmer.

Och under tiden flyttar folk tillbaka till sina andra liv. Kvar blir jag på det här jävla stället och saknar dem. Jag vill aldrig flytta så mycket som de här stunderna, men snart så. I dubbel bemärkelse.

MarkusAnnaochjag
Ida

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hinner inte läsa vad du skrivit och du är la typ in tha Paris nu, men jag saknar dig och förlåt för att jag inte ringde i lördags men ja, söp bort mobilen var det ja.
<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback