Vill du fjärrstyra en bot i rosa träningsoverall?

Lunarstorm har skickat ett mail till mig med rubkriken: Vi saknar dig! Well I don't miss you, fuckerssss.

Jobbet består numer av att plocka skruvar och knacka hyllor. Hittils har vi plockat 12,000 skruvar och knackat 10,000 pluggar. Men nästa fredag är jag fyra tuss rikare, fett hett. Och ingen angst inför skolan, by som reason. Det känns nästan SPÄNNANDE, ve och fasa. Spännande är fel ord, men jag vill åtminstone inte "go down the road" *cut cut*, etc. För ungefär ett år sedan började jag IB. Det känns helt skruvat.

Och Miriam sent igår: "Jag, Simon och Josse har så himla tråkigt så vi tänkte åka upp till mitt land. Kan vi hälsa på dig imorgon?". Så om typ en halvtimme kommer de och då blir det åka upp till stugan och dricka té och bada. Det är fan fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback