But he's got the worst taste in music...

Åh, om jag vore officiellt emo skulle jag kunna skriva en sån lång utläggning nu. Men i natt lyssnar jag bara på musik som är "vacker". Tur att det var en bra helg. Spionage, filminspelning där man trötsade dödskyla, matlagning, "PULL ZE STRINGS", oseriösa pepparkakshus, glöggkväll som urartade, overkill pepparkakshus, "PUT HIM ON ZE KART!", gråtskratt trots att man verkligen måste sova, barndoms-flashbacks (jeg kann ikke sove!!!) och ah. Imorse lyckades jag med konststycket att somna på tåget och därför vakna när det är påväg tillbaka till upplands väsby igen och jag slutar förvånas. När jag somnar inatt har jag sovit tre timmar av 41, gillar att jag har koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback