It's a Tensta Thing

Detta blir ett real life-tråkinlägg. Allt för att slippa dra mitt ass någonstans härifrån och plugga. Motivation har jag för en gångs skull men ingen ork. Fick ett mail av Deon nyss där han sade att han tycker att det ska bli kul att se oss i vårat "other home in Africa" igen, det kändes bra. Min sista (?) novell ska handla om en hora och i helgen åker jag och kusinen till bror i Uppsala och shoppar julklappar och tare lungan, så att säga. Helgen efter blir en riktig Stockholms-helg, det var ett tag sen nu. Och sen kommer julen och hela den grejen som ett avbrott för att vi ska kunna få en sporre att bli smala till "Beach 2008" (som jag hatar det uttrycket) och för att se att vintern är ganska fin och inte bara isbana och snöstorm varje morgon när man går till skolan. Låter jag förbittrad? Det är jag inte, inte mer än vanligt. Nu ska jag återgå till Körkortsboken och Adam Tensta. Har inte kört bil på sju månader så mina planer på att ha körkort i september går nog i stöpet. Och Adam Tensta...ja, honom har jag inte kört en enda gång!

Kommentarer
Postat av: majda

Skriv den 1000:e kommentaren i min blogg och vinn en hemlig present!

Postat av: Anna

Skulle inte banga att köra honom dock, så att säga.

2007-12-05 @ 15:29:15
URL: http://raouwr.blogg.se
Postat av: Bojje

Jag har inte kört din bror heller...Tyvärr :/

2007-12-05 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback