Live Update "The Anna and Charlie issue"

Hej hej. Sitter in tha hood hos champagneflaskan i Knivsta. Det ar tankt att jag ska halla en liveuppdatering under kvallen. Just nu sitter Anna i Charlies kna. Hahaha, sager Charlie, du har varit en stygg ficka i ar. Kvallen kommr antagligen sluta med att de har crazy animal sex har. Medan jag sitte pa carlies mac. Utan åäö. Ehe. Som jag märkte att det fanns...nu. Rätt hett. Charlie är popcornpopare, true story. Anna har en mobil i bh:n och nu kom kvinnan på den eminenta idén att vi ska ta en bild och lägga upp. Det låter som en br idé tycker jag. GOOOOOT NYYYYTT ÅÅÅÅÅÅÅR, PEEPS!

Nejmen skit i det då. Nu ska Charlotte prata. Vinvinvinvinvinvin,  hälsar Charlotte. Hon har inte mycket mer att sgs. HEJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback