Vi tittar upp, ner, överallt!

Jag undrar om det inte är fullmåne nu eller snart, har haft obehagligaste känslan i två dagar nu. Känns som att någon ska dö, att det ska bli krig eller att något annat hemskt ska hända. Inte för att jag tror på såna ockulta grejer, men det är ju alltid kul med förklaringar på saker och ting. Nåt trevligt med julen är ju iallafall att folk kommer hem. Hämtade bror igår, små skitungarna var här nyss och ikväll ska jag träffa Anna igen och byta julklappar. Inget plugg på 15 dagar, me likie. Nu blir det fira 19-åringskusin en liten stund. The botten is inte nådd, men...

..jag lär ju mig aldrig av mina misstag
Vilket ämne det är jag har en brist av
Varför går jag alltid över gränsen?
Min hjärna den står där brevid när det händer

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var fullmåne idag ;)

2007-12-23 @ 19:12:10
Postat av: Idaaa

Det kommer va fullmåne imoooorn

2007-12-23 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback