eftersom sömn är överskattat

Favorituttryck: för tillfället "DUFF MAN, OH YEAH!"
Favoritklädesplagg: Mina sommarklänningar
Favoritdrink: Jag brukar inte dricka drinkar.
Favoritplats: Var som helst om det inte är här. men uppsala och de södra delarna av stockholm är inte fy skam.
Morgon eller kväll: Morgnar är bra fina.
Jobb eller plugg och i så fall vad: Jobba halvtid & plugga halvtid. Plugga till journalist och jobba som författare, om man får drömma.
Tv-program du inte missar: Scrubs och South Park.
Film alla borde se: Eternal sunshine of the spotless mind, Donnie Darco och Disco Pigs. Och Yrrol.
Bok alla borde läsa: Boken jag snart har läst ut: Tärningspelaren av Luke Rhinehart. Handlar om en psykolog som lessnar totalt på sitt liv och bestämmer sig för att låta en tärning ta alla hans framtida beslut. Vilket resulterar i att han mer eller mindre ofrivilligt lämnar sin familj, våldtar folk och begår diverse brott. Extremt intressant, faktisch.
Underskattad person: Kristian Anttila. 
Överskattad person: Laleh.
Sämsta film: Anus magillicutty :D
Hatobjekt (we all have hem): Hata är ju lite häftigt, men irritationsobjekt finns i överflöd.
Privatfest eller krogen: Eftersom jag bara upplevt den ena fullt ut, så får du fråga mig igen om typ 17 månader.
Pengar eller lycka: Jag tar gärna båda, men lyckan varar längre.
Det värsta som finns: Diverse illamående.
Det bästa som finns: Skratt och snälla, glada människor.
Partylåt nr1: Cesars - We got to leave 
Partylåt nr2: The Cure - Why can't I be you?
Partylåt nr3: New Order - Krafty
Va gör du när du är bakfull: Äter skräpmat, duschar och lyssnar på segmusik.
Favoritmusik: Jag lyssnar knappt på musik längre, men de skivor som ligger i stereon i guess.
Favorihushållssyssla: Baka bröd och odla alfalfagroddar.
Blir du lätt arg: Jag blir aldrig riktigt arg, däremot är jag mer eller mindre irriterad nästan hela tiden. 
Ett ord som beskriver dig: Ironisk.
Ett ord som beskriver hur du INTE är: Bestämd.
Favoritbakelse: Bakelse låter så äckligt, men tårta är jämt gott.
Favoritfrukt: Äpplen och mandariner
Vad gör du helst en vardagskväll: Ser film, tränar och läser. 
Vad gör du helst en helg: Åker bort och träffar fina männskor. 
Hur många bästa vänner har du: De jag räknar till kategorin "Riktiga vänner" är väl kanske...kring 10. 
Vill du ha familj och barn: Familj har jag ju redan, men ja, visst.
Drömbil: Ingen alls.
Drömyrke: Om jag får freaka totalt skulle jag nog vilja bli forskare.
Vart vill du helst bo: London.
Smultronställe: Säger jag ju inte, såklart. 
Bästa egenskap: Jag är bra på att ljuga. 
Sämsta egenskap: Jag är bra på att ljuga.
Hur ska drömkillen/tjejen se ut: Han ska vara blond eller brun- eller svarthårig. Och han ska vara kort eller lång. Och ha bruna eller blåa eller gröna ögon. Och han ska ha snagg, ha hårdrockslångt hår eller tuppkam. Och han ska klä sig som en skejtare, en byggnasarbetare eller ha kostym. Ärligt: jag vet inte.
Hur ska drömkillen/tjejen vara: Han får ju gärna vara snäll, modig och väldigt öppensinnad.
Favoritaffär. Lisa Larsson. 
Låt du aldrig kan tröttna på: Fascination Street med The Cure eller Twenty Two med Bad cash quartet.
Låt du alltid lyssnar på när du är ledsen: Oftast nåt med Mew, The Cure eller Sophie Zelmani.
Låt du alltid lyssnar på när du är glad: Antagligen nåt med Franz Ferdinand, Snook eller The Ark.
Vart vill du åka just nu: Bort.
Vem pratade du med i telefon senast: Gök. 
Vad pratade ni om: Om att han skulle hämta mig fort som fan.
Gråter du lätt: Ne. Har inte gråtit på flera månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback