"För att du är mycket speciell"

Vem är snyggast i kungafamiljen? Carl-Philip är ju utan tvekan en liten hottie.
Vad hade du för storlek på studentmössan? Jag vet inte, men jag längtar som attan till den dagen jag får reda på't.
Har du dvd spelare? Jää, och den sitter ihop med vhs:en. VHS für immer!
Vad är du rädd för? Att jag ska krocka med en långtradare när jag åker bil, ensamheten och att människor ska tycka illa om mig.
Vilken kändis påminner du mest om? Enligt www.myheritage.com : Ashton Kutcher :[
Vad föreställer ditt skrivbordsunderlägg? Marimekko-blommor.
Mest använda uttryck just nu? "Nej för fasiken!"
Har du gott bordsskick? HAHAHA. Nej, sämst.
Vad får dig ur spel? Vilsenhet, ilska, oväntade motgånger och brist på kontroll.
Vad är attraktivt? Skägg, tajta jeans, skjortor och tuppkammar.
Var på/i kroppen gör det ondast just nu? I ländryggen.
Kliar det någonstans? Började ju klia överallt p.g.a den här frågan såklart. GAH
Vilka färger på kläder undviker du? Jag brukar vanligtvis inte ha beigt, rosa, oranget eller ljusblått.
Skulle du tatuera dig, vad/var i så fall? Något citat på foten.
När skaffade du mobiletelefon? Tror jag köpte lilla 3310:an i femman.
Vilken bok läser du nu? Nattens barn av Traci Lords.
Hur många gånger har du försökt? Que?
Närmaste internetkompis (som du inte träffat irl)? Men jag har ju träffat alla IRL ju.
Vad lagade du när du lagade mat senast? Igår.
Vilken maträtt är du bäst på att laga? Diverse woker och mackor.
Vad är bäst på killen/tjejen? Beror på vilken kille/tjej du menar.
Har han/hon bra musiksmak? Se ovan.
Är det inte orättvist att killarna måste ha tråkig kostym och tjejerna roliga klänningar? Nej, det är väl fan bara för killen att dra på sig en rolig klänning?
Vem är den snyggaste du träffat/sett idag? Zach Braff.
Vilken smak är det i din mun nu? Choklad.
Har du något emot vegmat? Klart inte. Godaste maten ju.
När ska du bli vegetarian? 100% vego blir jag den dag jag flyttar hemifrån. Tills dess får det lov att vara 75%.
Är det taskigt att inte låta barnen äta kött om föräldrarna är vegetarianer? Nej, inte det minsta. Men när barnet är lagom stort att kunna bestämma mat själv ska hon/han självklart få äta kött om hon/han vill.
Bästa tips? Det värsa som kan hända är att du dör.
Vad spanar du först in på en tjej/kille? Kläderna.
Säg ett snyggt förnamn? Astrid.
Ska du gifta dig? Förstår inte vad det skulle vara bra för när jag inte tror på livslång kärlek/trohet, men visst.
Använder du tandtråd? Ja, typ 1 gång per månad.
Sms lr msn-mess? Sms.
Vad är det mest romantiska du har gjort? Jag är nog inte vidare romantisk av mig.
Vilket var det första japanska ord du lärde dig? Kawaii.
Vad tycker du om svensk hiphop idag? SNOOOOOK. 
Har du spelat hockey? Neh. Åskådare bara.
Varför pratar man om vädret så ofta? För det är väl främst det som visar att jorden är på väg utför med en väldig fart?
Skulle du kunna döpa ett barn till ditt namn? Nej, för jag vill inte frivilligt göra mitt barn till ett mobboffer, vilket mina föräldrar tydligen tyckte var helt otroligt roligt.
Hur många har du varit olyckligt kär i? Ingen.
Hur många har varit olyckligt kära i dig?  Typ ingen så vitt jag känner till.
Vilket år i ditt liv har varit bäst och varför? Förra påret var typ det bästa och det värsta någonsin, så ja.
Var vill du vara nu? Inte här.
Tycker du om överraskningar? Like....yeah, sure.
Vilket är ditt favoritställe? Tjao...vet inte?
Vad köpte du senast? En vit sommarklänning med svarta blommor.
Kan du knyta slipsknut? Nejsh.
Har du blivit omvänd i år, i så fall angående vad? Inte än.
Hur många lägen har du haft? Hur då menar du?
Senaste tuggummi? Idag.
Om du fick hitta en sak som du tappat vilken skulle du hitta då? Diverse hundralappar.
Röjarkväll med polarna eller myskväll med älsklingen? Röj.
Vems sida kollar du oftast på(förutom din egen)? Alla bloggar jag läser.
Vem kollar oftast på din sida? Vet jag ju inte :[
Vad stod det i ditt senaste mess? ”Jag minns inte för mitt mobilbatteri är dött och har varit det i några dagar nu.
Vad önskar du dig i julklapp? Viele Geld.

Fan vad tråkigt jag har. Svär för mycket gör jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback