Happiness

Jag blev klar med rapporten idag (!!!!!). 26 sidor missbruk som förhoppningsvis faller lärarna i smaken då den till stor del skulle ligga som grund för slutbetygen. Fick träffa Anna the BIATCH som förgyllde Voxgym med sin närvaro. Dagens mysigaste var ändå tyskan då vi lagade nudelpfanne und apfelstrudel. Och det var så jäklans gott och jag blev mätt som en plätt. Anna bevisade att hennes magsäck var i strl 12,5 också. Sorterade reklam och sen åkte jag och träffade folkisar och världens största kram till Emma för hon behöver den, mhm.

But still. Dagens jäva bästa. För en smärre summa pengar har jag fått tillåtelse att vistas i princip hur mycket jag vill i brors studentrum i Uppsala i sommar när han ändå är i Edsbyn. Samme bror som dagen innan matteprovet lärde mig uppställda ekvationer så provet gick bättre än vad det någonsin hade gått annars. Min bror äger ut din typ 100 gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback