I need some fine wine and you, you need to be nicer

Och en trevlig helg blev det.
I fredags råkade jag glömma plåboken på tåget så jag&anna fick vänta på stationen tills dess att tåget kom tillbaka och var inte hos henne förrän ett eller nåt. Och så tittade vi på Helt hysteriskt och åt toast, för toast ska man äta om man är hos Anna.
Sen på lördag vet jag inte vad vi gjorde men sen träffade vi Charling och åkte till Stockholm och min trunk var jättejättetung och sen träffade vi Miriam & Simon och gick hem till Simon. Och där blev det potatisklyfts-görande och Amelie från montmarte och rödvin på äkta indiepopar-manér (öh, eller va? eller nåt?)
Och det var himla trevligt. Och jag somnade till Scrubs klockan tre.
Och det här hann jag med att göra från 07.00-19.00 på söndagen:
Vakna, ta mig till Centralen, åka till Uppsala, åka till Anna, äta frukost, packa, åka till stan och fika med Malin, åka till busstationen, tillbringa 3½ timme på buss, äta lunch, dela ut reklamen.
Väldigt effektivt om du frågar mig.

Och någon liten sate har stulit mitt gymkort.
Fast eftersom det är ett foto på mig på blir det nog inte lätt för den som tjüvade att använda det. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback