There's something about drinking wine alone

Jag och Mutti släpade, kånkade och drog upp det gamla schabraket nedifrån källaren så nu står en sprillans gammal vinylspelare inne på mitt fabulöst vackra rum och spelar Stevie Wonder för mig. Och tack vare ett sportlov, en planerad tripp, en nalkande ljuv sommar och en givande diskussion så känns allt just nu mycket bättre än på länge. Det känns faktiskt helt jävla förträffligt måste jag säga.
Bortsett från att jag somnade åtta imorse och kanske skulle behöva en liiiten snutta sömn.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag blir så fantastiskt glad varje gång du kommenterar min blogg. Och ja, du kanske har rätt i det där med att det blir fler jobb åt oss dödliga samhällsvetare. I Edsbyn, iallafall, men jag tror varken du eller jag är människor som kommer stanna där efter studenten. Stevie Wonder i en vinylspelare låter fint förresten. Lucky you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback