ich bin der kleine blogg-hora

1. Var hittade du den här listan?
Någon random blogg
2. Var är dina föräldrar födda?
I Edsbyn. Båda två. Precis som jag. Booooring.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Fucking PicturProject som vägrar fungera.
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Jag äter inte på restaurang, men jag äter det mesta.
5. När badade du i en pool senast?
Förra hösten väl jag väl ha simmat lite.
6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jafan, och nu glömmer vi det.
7. Hur många barn vill du ha?
Inget, ett eller två.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Allt som har med Christer Sjögren att göra.
9. Vad har du för TV-kanaler?
På min tv har jag ettan, fyran och sexan. Analoga tv-nätet, kom tillbaks! Allt är förlåtet!
10. Har du åkt moped någon gång?
Blivit skjutsad, räknas det?
11. Har du busringt någon gång?
Självfallet.
12. Har du fått felparkeringsböter?
Omöjligt.
13. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Om du betalar så visst.
14. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Cypern. Haha.
15. Har du en egen trädgård?
Japp. Fast alla träd där är döda och blommorna tror jag följde med gräsklipparn i somras.
16. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Allt med Åsa Grennvall och Mats Jonsson. Och självklart Rocky.
17. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej, för ingen kan fan tredje versen.
18. Badkar eller duschkabin?
Kabin, yez.
19. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
The Prestige. Se, ja.
20. Favoritpizza?
Pizza som pizza så länge brödet är gott.
21. Chips eller popcorn?
Popcorn
22. Vilken färg på läppstift använder du?
Jag har ett svart som är lite kul om man vill leka ful, annars har jag mest lypsyl.
23. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej, men jag har snortat citronsaft?
24. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Ja, och jag vart alltid fulast! (Eller nej, minst snygg hette det ju)
25. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppel.
26. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Miriam, Simon, Sofia och jag åt på String igår.
27. Favoritchoklad?
Vit.
28. När röstade du senast?
Samma dag som moderaterna snodde makten, när nu det var.
29. När åt du en hemodlad tomat sist?
Aldrig.
30. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Tror jag har typ 15 stycken liggandes nånstans. Vill du ha dem så får du.
31. Är du bra på matlagning?
Ja, men jag är bättre på att baka.
32. Klarar du att tanka själv?
Nix.
33. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej förfaan.
34. Pepsi eller Coca Cola?
Pepsi max.
35. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Om förkläde räknas.
36. Vad var det senaste du handlade?
Min chaufför Ulla och arvikabiljetten.
37. Har du kräkts offentligt?
På dagis lär jag väl ha gjort det.
38. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Jag vill hitta som sanna kärlek somindirekt skall vara mångmiljardär. Eller så blir jag kär i mina mångmiljarder.
39. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja.
40. Har du ringt något betalnummer?
Neeeee.
41. Kan man vara vän med sitt ex?
Klart.
42. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Pappa kanske.
43. Hade du mycket hår som liten bebis?
Neh.
44. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget alls. Jag kan skaffa om någon köper en ny mobil till mig.
45. Vad har du i din väska?
Smink, godis, Yrrol, bok, tidtabell, linser, näsdukar, kam, diadem, tandkräm, mobilladdare, tidningsurklipp, pärlhalsband, sidenband och batterier.
46. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Bäddar sängen och knäcker fötterna.
47. Vad är du tacksam för idag?
Mina föräldrar, mina vänner, mitt liv och min hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback