Make way for the saviours of jazz ballet

och här sitter jag igen. min kropp är helt slut efter att ha spenderat några timmar inklämd på buss med fjällen-brats.
(BRAT1: -undrar om de någonsin spelat in en film i månkarbo?
B2: -undrar om alla känner alla här?
B3: -undrar om alla ligger med alla här...)
55 minuters stopp i tönnebro med svindyrt kaffe sänkte humöret än mer, men med en bläckpenna och ett tomt ark papper kan man bannemej få tiden att gå ändå.

i västerås lektes det med kusiner och hittades tröjor och i sthlm firades det nyår med en draught master och hårdrockare som dansade till abba, varenda dag vaknade vi när solen skulle gå ner, vi såg väckelsemöte, vi satt på caféer till sent på kvällen och vi såg prestige och tack för att jag får komma. det betyder hela massa och en trevlig helg var det, sanna mina ord.

fast väldigt skönt att vara hemma faktiskt. nu ska jag läsa ut två böcker och försöka hinna träffa lite hemma-människor innan skolan börjar.  nu är det 5 månader och 1 vecka kvar till sommarlovet. 5 månader och en vecka. 

bäst skiva just nu: mew - and the glass handed kites. ICH LIEBE ICH LIEBE ICH LIEBE!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kommenterar. Man kunde nästan tro att jag inte gör annat än läser bloggar. Det stämmer nog, förresten. Om jag inte vore så korkad så att jag kommenterar också. Det är ungefär som att gå omkring med en stor lampa på huvudet som det står NÖRD på. Nu ska jag kommentera på riktigt och det jag vill säga är att de där Sibylla-reklamerna med poliserna spelades ju faktiskt in i Månkarbo. Och nu ska jag nog gå och trycka en nördtröja. Adieu.

Postat av: Ida

Trycka en nördtröja? Jag tänkte nog att jag skrev att "gå omkring med en tröja som det står NÖRD på" istället för stor lampa. Därav tillsnurrandet. Och nu ska jag sluta kommentera. Jag har haft lov för länge.

2007-01-06 @ 20:09:33
URL: http://qmedia.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback