Norrlandsvener

Jag sover när lektioner börjar, jag halkar omkring på blankis, jag är utled på mitt hår och jag vill ha mina kläder så att det kan bli sommar så att jag kan använda dem. Men på lördag har jag Fritidskort i handen och Fritidskort är bra grejer för Fritidskort kan ta en till platser dit bara Fritidskort kan ta en. Typ.
Och jag skriver med versal i början av mening för en gångs skull! Annars händer det väl inte direkt ofta, i princip aldrig. Och jag ska kalla mig själv språkpolis.

Det känns rätt hett ändå det där jag och Emma Southergarden pratade om. Om alla i hela Sverige tog hem 1 kilo is var och smälte i diskhon så skulle man ju hjälpa Mamma Natur lite på traven. Det vore inte fy skam med lite sommar. Den här sommaren ska jag tävla mot mig själv från tidigare år och försöka tillbringa så lite tid som möjligt i Edsbyn. Lågoddsare skulle jag vilja säga.

För du vet att det knarrar i små Norrlands-hjärtan

Kommentarer
Postat av: karolin

jag ska skaffa jobb i nynäshamn och sen i kaxholmen och slå dig! pax!

2007-01-18 @ 21:34:57
Postat av: josefoin

oj, det var jag, men jag sitter på systers användare.

2007-01-19 @ 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback