Come and get it, get it good. Like I knew you would.

Nyss hemkommen ifrån Sundsvall och gatufesten för en kväll.  Kom fram rätt tidigt igår och träffade Idas vänner och hade mat och lite dricka på hennes gräsplätt. Och det blev som så att vi bara såg ett enda band; The Ark. Kände att jag var tvungen eftersom jag bangade dem under P&L. Somnade väl runt en halv fyra igår och idag har vi mest bara åkt tåg och buss.

Fortfarande förkyld, fortfarande ballong-fot, så ikväll struntar jag i Woxstock. Fått extrajobb från SDR så jag måste sortera reklam och sen skriva en artikel om P&L som helst borde vara klar...hm, igår. Och kurera mig och skaffa kryckor, allt i ett försök att bli pigg och kry så jag kan ha så roligt det bara går på tisdag när vi drar på Arvikafestivalen.

Sen blir det jobba på Bollnäsfestivalen, Allsång på Skansen, Ev. Persmässa, Pridefestivalen, Uppsala, jobb (!!!) i två veckor, mer trevligheter och sen börjar skolan. Så jääävla deprimerande. Nu måste jag skriva, ha så kul på Woxstocket ikväll, alla.

Kommentarer
Postat av: josefin

ajsingen att du bangar woxis but i understand you.
och jag har kryckor du kan låna om du vill!
kan lämna över dom till dig tillsammans med en termos marockoté. vågar inte riktigt träffa dig eftersom min immunförsvar är slightly skitdåligt and so on.
men jag saknar dig heaps!

2007-07-06 @ 17:54:44
Postat av: josefin

en annan sak som är deprimerande:
jag reflekterade först inte att jag har skrivit "min immunförsvar" utan fick läsa om meningen tretusen gånger för att fatta att det faktiskt inte heter så.

2007-07-07 @ 11:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback