Don't try to hide it now; you wanna kiss the girl!

Nu har jag, haltandes, delat ut reklam i 2½ timme och har varken ätit lunch eller middag. Alla har dragit till Stockholm utom jag som inte fick plats, men jag hittade något som kommer att göra mig lugn ikväll, vilket är bra. Men nu är det jag som gör avrapportering, äter lite tomatsoppa, tar en lång lång dusch och tvättar bort trycksvärtan på fingrarna och sen ska jag tillbringa kvällen med euroshopper-choklad framför någon random film. Har så jävla mycket jag borde göra imorgon.

Och HAHAHA, Charlotte skickade just världens kanske bästa låt;
http://www.youtube.com/watch?v=tXmLRHnoSAs Så jävla P&L-07, kan bara skratta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhåhåhå, all möjlig kärlek till den låten, verkligen. LOVA ATT KOM PÅ P&L NÄSTA ÅR DITT AS.

2007-07-27 @ 02:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback